În cadrul magazinului online, Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorilor mai multe tipuri de produse, care variază în mod permanent, primul având scopul de a extinde paleta de produse. Categoriile de produse sunt afișate pe pagina principală a website-ului în funcție de sex, mărime și categorie de vârstă: produse pentru fete, băieți. Toate produsele sunt utilizate second hand si nou. In majoritatea cazurilor este o singura bucata din fiecare produs.

Accesând categoria de produse dorite, se afișează mai multe subcategorii de produse, putând accesa subcategoria dorită, fiind afișată totodată prețul individual al fiecărui produs în parte. Categoriile principale de produse sunt: tricouri, geci, fuste, pantaloni, încălțăminte, baloane, lumanari, etc.

Deoarece fiecare produs este unic nu se pot realiza schimburi în cadrul aceluiași model cu alte dimensiuni.

Accesând produsul dorit, va apărea poza acestuia (care poate fi mărită după caz), dacă se află în stoc, descrierea, date privind marca, tipul, culoarea, compoziția, mărimea măsurată și cea de pe etichetă și prețul acestuia. Produsul poate fi adăugat în lista de favorite prin apăsarea pe iconița de inimă, putând fi totodată împărtășit (Shared) pe rețelele sociale și WhatsApp.

După alegerea produselor care urmează a fi achiziționate, Cumpărătorul va trebui să apasă butonul „Adaugă în coș”, moment în care va fi afișată mesajul Adăugat în coș, Cumpărătorul având posibilitatea vizualizării coșului, finalizării cumpărăturii sau continuarea navigării pe site.

În urma finalizării comenzilor, prin accesarea coșului de cumpărături se va afișa toate produsele adăugate, numărul de bucăți, prețul individual și prețul total al comenzii. Cumpărătorul va avea opțiunea modificării numărului de bucăți adăugate și direct în coș. Dacă produsele aflate în coș sunt conforme cu dorința de cumpărare, Cumpărătorul va apăsa butonul Finalizare comandă, sens în care va apărea pagina de comandă. Cumpărătorul va adăuga toate datele necesare finalizării comenzii, respectiv: adresă de email nume, prenume, adresă de livrare, metoda de livrare, date de facturare, modalitatea de plată. În cazul în care Cumpărătorul a intrat în contul de utilizator, datele de mai sus vor fi preluate în mod automat, primul având posibilitatea modificării adresei de livrare. În urma alegerii și completării tuturor datelor necesare finalizării comenzii, Cumpărătorul va trebui să apasă pe butonul „Trimite comanda”.

Prin înregistrarea unei Comenzi pe website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail), prin care Vânzătorul își derulează operațiunile aferente magazinului online.

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail), prin sms sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda. Dacă modifică cantitatea de Produse din Comandă, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii. Dacă clientul nu este de acord cu comanda astfel modificată, acesta o poate modifica/anula, iar Vânzătorul va returna suma achitată de Cumpărător în maxim 14 de zile de la confirmarea modificării/anulării comenzii. Pentru plata cu cardul, dacă valoarea comenzii modificate este mai mare ca valoarea comenzii inițiale, Cumpărătorul va trebui să inițieze o nouă comandă.

Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice email și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

Facturile care confirmă achiziția produselor de către Cumpărător vor fi emise în format electronic și transmise la adresa de e-mail specificată de acesta la efectuarea comenzii.

Plata produselor va putea fi efectuată prin plata în numerar (RAMBURS) sau prin intermediul serviciului de plăți EuPlatesc, integrat în cadrul magazinului online.

Cardurile bancare acceptate sunt VISA si/sau MASTERCARD. Plățile cu cardul efectuate pe Website sunt securizate prin folosirea protocolului Secure Socket Layer (SSL), iar plățile sunt procesate de EuPlatesc. Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să introduceți datele necesare autorizării comenzii în platforma de plăți urmând instrucțiunile furnizate de această platformă. Societatea noastră nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

Plățile prin numerar se efectuează la livrarea produselor, către reprezentantul curierului desemnat de către Vânzător.

În cazul plății prin card bancar, imediat ce ați plasat Comanda, procesatorul de plăti va bloca valoarea comenzii pe cardul dvs. Costul produselor selectate va fi debitat din contul dumneavoastră bancar, de îndată ce comanda sau parte din comanda dumneavoastră ce doriți a fi expediată separat, este completă și gata de expediere.

În cazul în care Comanda este anulată, procesatorul de plăți va debloca valoarea Comenzii în termen de maxim 14 de zile de la data anulării Comenzii, în funcție de politica băncii dvs.

În cazul plăților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.

Livrare

Produsele sunt livrate la adresa furnizată de Cumpărător în cadrul comenzii, doar pe teritoriul României. În cazul în care doriți livrarea produselor în străinătate, Vă rugăm să luați legătura cu societatea noastră.

Timpul de livrare afișat pe site decurge din momentul în care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre, 24h  dar nu mai mult de 10 de zile după confirmarea expedierii comenzii pe site. Veți primi un e-mail în care vi se confirmă expedierea comenzii.

Dacă sunteți în imposibilitatea de a primi articolele livrate, veți fi contactat de către reprezentantul curierului pentru cel mult două încercări de livrare, într-un interval de 7 zile. Ulterior, coletul va fi returnat către societatea noastră.

Costurile de livrare se determina conform tarifelor societății de curierat, in funcție de adresa de livrare și greutatea comenzii. In cazul comenzilor cu valoare peste 250 lei, livrarea este gratuită, dar pentru localitățile unde sunt KM suplimentari cf ariei de acoperire Fan Curier se calculează majorări, care trebuiesc plătite curierului în momentul livrării coletului în zonele respective, chiar și în cazul comenzilor cu valoare peste 250 lei.

Livrarea se realizează prin servicii de curierat rapid, Vânzătorul având dreptul de a schimba societatea respectivă fără vreo notificare în acest sens a utilizatorilor.